sâmbătă, 28 martie 2015

Vintage Flower - Upcycle


Am fost saptamana trecuta la Bazarul organizat de Crucea Rosie Sibiu. Si printre bijuterii, am gasit o pereche de cercei, vintage, cu sticla incastrata in alama. Am vazut potentialul in ei din start. Astazi mi-am gasit si timpul sa-mi pun creativitatea in practica. Si dupa o ora de taiat, pilit, slefuit, mi-am ales elementele cele mai frumoase. Am renuntat la margelele de plastic albe si la o floare din care lipseau elemente de sticla. In schimb, am prins in fir de alama perle naturale, in stilul original, pastrand margelele transparente minuscule. Lantul auriu s-a potrivit la fix.
Acum, colierul se aseaza la baza gatului si aduce aminte de bijuteriile de la 1900. Cerceii au primit tortite de argint placate cu aur.
As spune ca proiectul este un succes si sunt tare multumita de rezultat.
De abia astept urmatorul proiect!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu