duminică, 7 octombrie 2012

Bine v-am regasit!


Bine v-am regasit sweeties! Revin cu forte proaspete dupa o pauza de doua anotimpuri, in care am trait aventura vietii mele. M-am casatorit cu cel mai minunat om si impreuna construim fundatia familiei noastre. Lucrez ca restaurator de mobilier stil si lemn policrom si sunt extaziata de noile orizonturi care mi se deschid in fata. Toamna aceasta am sa ascult de propriile sfaturi din anii trecuti si am sa profit de fiecare strop de inspiratie. Strang tot ce pot intr-o cutiuta din mintea mea si din cand in cand am sa va arat si voua ce iese din manutele mele. La iarna sper sa ne vedem din nou Art Boutique! Pana atunci, va doresc zile insorite, ceata misterioasa (ca doar e toamna ;) ) si multa magie!
Cu mult drag,
Andrada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu